2η διάλεξη σεμιναρίου Χρήση εικονικού κόσμου στην εκπαιδευτική διαδικασία
21
ΝΟΕ
2η διάλεξη σεμιναρίου Χρήση εικονικού κόσμου στην εκπαιδευτική διαδικασία
Η Μονάδα Αριστείας Χαροκοπείου Πανεπιστημίου οργανώνει την δεύτερη διάλεξη του σεμιναρίου «Χρήση εικονικού κόσμου στην εκπαιδευτική διαδικασία». Στην δεύτερη διάλεξη θα πραγματοποιηθεί μια εισαγωγική παρουσίαση σε βασικές έννοιες των ...150
Η εκδήλωση ειναι προγραμματισμένη να έχει Live Streaming.
Η Μονάδα Αριστείας Χαροκοπείου Πανεπιστημίου οργανώνει την δεύτερη διάλεξη του σεμιναρίου «Χρήση εικονικού κόσμου στην εκπαιδευτική διαδικασία». Στην δεύτερη διάλεξη θα πραγματοποιηθεί μια εισαγωγική παρουσίαση σε βασικές έννοιες των εικονικών κόσμων. Στην συνέχεια θα πραγματοποιηθεί το εργαστηριακό κομμάτι του σεμιναρίου όπου οι συμμετέχοντες θα κληθούν να κάνουν ένα σύνολο από ενέργειες πάνω στο OpenSim.
Το αναλυτικό πρόγραμμα της διάλεξης αναφέρεται λεπτομερώς στην καρτέλα Πρόγραμμα.
Πρόγραμμα 2ης Διάλεξης
Κατηγορία Μαθήματος |
Θεωρία – Εργαστήριο |
Θεματικής Περιοχή |
Εκπαιδευτικό λογισμικό |
Ημερομηνία |
21 Νοεμβρίου |
Ώρα |
16:00 – 20:00 |
Αίθουσα |
2.3, κτίριο Πληροφορικής και Τηλεματικής (2ος όροφος) |
Υλικό |
Πλατφόρμα τηλέ-εκπαίδευσης |
Το Live Streaming του σεμιναρίου θα είναι στην διεύθυνση https://www.youtube.com/watch?v=rBsR4yf0tiU μέσα από το κανάλι της Μονάδας Αριστείας Χαροκοπείου Πανεπιστημίου στο YouTube (https://www.youtube.com/channel/UClVZr5JsyM01zi1rAPSkCOA).
- Οδηγίες Σύνδεσης στην Υπηρεσία Εκπαίδευσης
- Εισαγωγή σε βασικές έννοιες
- Εισαγωγή στους Εικονικούς Κόσμους
- Τεχνολογική προσέγγιση
- Ψυχοκοινωνική προσέγγιση
- Εκπαιδευτική χρησιμότητα
- Βασικές έννοιες εγκατάστασης OpenSim
- Μεταφόρτωση του βασικού λογισμικού
- Μεταφόρτωση επιπλέον πακέτων (Apache, Myscql, PHP) σε windows και linux περιβάλλον
- Λογισμικό πελάτης (client)
- Παρουσίαση των δυο βασικότερων λογισμικών για σύνδεση σε Εικονικούς Κόσμους (Imprudence, Singularity viewers)
- Ρυθμίσεις για τη σύνδεση σε Εικονικό Κόσμο
- Σύνδεση σε έτοιμο Εικονικό Κόσμο – Βασικά στοιχεία πλοήγησης
- Κίνηση στο χώρο (Movement Controls)
- Διαμόρφωση του Εικονικού χαρακτήρα (Appearance)
- Πιο προχωρημένα στοιχεία πλοήγησης
- Χειρισμός της κάμερας (Camera Controls)
- Μορφές επικοινωνίας (Communication)
- Φίλοι και ομάδες (Friends and Groups)
- Αποθετήριο (Inventory)
- Teleport και περιήγηση σε διαμορφωμένες, εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος, περιοχές του Εικονικού Κόσμου
- Προσθήκη 3D αντικειμένων
- Εισαγωγή έτοιμων αντικειμένων
- Περιήγηση σε ιστοσελίδες με έτοιμο περιεχόμενο και μεταφόρτωση αυτού του περιεχομένου. (oar files, iar files, xml files)
- Εξαγωγή αντικειμένων
- Βασικές έννοιες κατασκευής 3D αντικειμένων
- Δημιουργία βασικών σχημάτων
- Σύνδεση αντικειμένων
- Επιφάνεια και υφή των 3D αντικειμένων
- Σύνδεση αντικειμένων σε σύνθετα σχήματα
- Περιγραφή ενός απλού εκπαιδευτικού σεναρίου
- Δημιουργία ενός χώρου από σύνθετα εκπαιδευτικά αντικείμενα
- Αναφορά στη δυνατότητα αλληλεπιδραστικότητας των αντικείμενων μέσω προγραμματισμού τους (scripting)