Επισκόπηση

Η αρχική σελίδα της εφαρμογής είναι : http://ellaksrv.datacenter.uoc.gr/~user397/index.html

Δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο
ικανοποίησης πελατών σε τρείς γλώσσες ( ελληνικά , αγγλικά και γερμανικά) και
δίνεται η δυνατότητα στον επισκέπτη να επιλέξει την γλώσσα που επιθυμεί . Ο πελάτης βαθμολογεί την reception , τα δωμάτια , το μπαρ και το
εστιατόριο με βαθμούς απο 1 έως 5 . Στην συνέχεια και αφού συμπληρωθεί το
ερωτηματολόγιο γίνεται επιστροφή στην αρχική σελίδα. Ως προεπιλεγμένη τιμή για
τα περισσότερα πεδία μπήκε το 4 . Επίσης δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να
βαθμολογήσει το ξενοδοχείο ανώνυμα. Για αυτό τον λόγο κανένα πεδίο δεν είναι
υποχρεωτικό ( εκτός απο αυτά που παίρνουν αριθμητικές τιμές και αν δεν εισάγει
ο πελάτης θα μπούν οι προεπιλεγμένες) .

Ο διαχειριστής της εφαρμογής (
πχ. ο διευθυντής του ξενοδοχείου) μπορεί τα αποτελέσματα της έρευνας στην
διεύθυνση : http://ellaksrv.datacenter.uoc.gr/~user397/results.php

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει
καμία εγγραφή στον πίνακα ( πχ στο άνοιγμα της σεζόν) , αλλά ο διαχειριστής
πάει στο παραπάνω link να δεί αποτελέσματα η εφαρμογή τον ενημερώνει με κατάλληλο
μήνυμα. Ενδεικτικά έχω κάνει 3 εγγραφές ώστε να δείτε κάποια αποτελέσματα. Μπορείτε να προσθέσετε ή να διαγράψετε για να δείτε την συνπεριφορά της εφαρμογής .

Προτεινόμενες βελτιώσεις

Αυτή είναι μία πρώτη προσέγγιση
στο θέμα. Θα μπορούσαν να γίνουν βελτιώσεις όπως :

1) Ύπαρξη
πεδίου customer id , που θα είναι ο κωδικός πελάτη που αποδίδει η reception κατά
το check in .
Βάζοντας ο πελάτης αυτό τον κωδικό στην
φόρμα θα μπορούσε να γίνεται αυτόματα ενημέρωση των στοιχείων του ( όνομα,
επώνυμο , email & ημερομηνία
άφιξης) εφόσον υπάρχει σύνδεση με την βάση δεδομένων του ξενοδοχειακού
προγράμματος που κρατάει αυτά τα στοιχεία

2) Ερωτήσεις
στοχευμένες ανα τμήμα ξενοδοχείου . Θα μπορούσε αυτή η φόρμα να τρέχει
ξεχωριστά σε κάθε τμήμα ( πχ μία φόρμα στο εστιατόριο , μία άλλη στην reception ) και οι ερωτήσεις
να ήταν πιο στοχευμένες έτσι ώστε να έχουμε καλύτερη αξιολόγηση ανα τμήμα

3) Καλύτερο
backend για τον διαχειριστή , όπου θα είχε την δυνατότητα μέσω
κατάλληλων φίλτρων να θέτει συγκεριμένα
ερωτήματα στην .

4) Θα
μπορούσε να δημιουργηθεί android application μέσω
του οποίου οι πελάτες απο τα κινητά τους να βαθμολογούν το ξενοδοχείο

5) Μια
άλλη βελτίωση θα ήταν αν κάποιος πελάτης έβαζε χαμηλή βαθμολογία , ο
διαχειριστής να ενημερωνόταν άμεσα μέσω email έτσι ώστε να αντιμετώπιζε τα
παράπονα του πελάτη του

Ολα τα αρχεία που δημιουργήθηκαν
είναι ελεύθερα προς χρήση ή τροποποίηση με την προϋπόθεση ότι δεν θα
χρησιμοποιηθούν για εμπορικούς σκοπούς. Όλα
τα αρχεία διέπονται απο την άδεια Creative Commons Attribution - Non Commercial 4.0
International (CC by-NC 4.0) (http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/) .

Δημιουργός της εφαρμογής είναι ο εκπαιδευόμενος της Μονάδας Αριστείας του Πανεπιστημίου Κρήτης Κωνσταντίνος Καραμπίδης

Ανίχνευση θεμάτων

Προβολή όλων των θεμάτων | Ημερολόγιο | Gantt

Μέλη

Manager: esmyrnaki, esmyrnaki