Επισκόπηση
Η αρχική σελίδα της εφαρμογής είναι : http://ellaksrv.datacenter.uoc.gr/~user397/index.html
Δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο
ικανοποίησης πελατών σε τρείς γλώσσες ( ελληνικά , αγγλικά και γερμανικά) και
δίνεται η δυνατότητα στον επισκέπτη να επιλέξει την γλώσσα που επιθυμεί . Ο πελάτης βαθμολογεί την reception , τα δωμάτια , το μπαρ και το
εστιατόριο με βαθμούς απο 1 έως 5 . Στην συνέχεια και αφού συμπληρωθεί το
ερωτηματολόγιο γίνεται επιστροφή στην αρχική σελίδα. Ως προεπιλεγμένη τιμή για
τα περισσότερα πεδία μπήκε το 4 . Επίσης δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να
βαθμολογήσει το ξενοδοχείο ανώνυμα. Για αυτό τον λόγο κανένα πεδίο δεν είναι
υποχρεωτικό ( εκτός απο αυτά που παίρνουν αριθμητικές τιμές και αν δεν εισάγει
ο πελάτης θα μπούν οι προεπιλεγμένες) .
Ο διαχειριστής της εφαρμογής (
πχ. ο διευθυντής του ξενοδοχείου) μπορεί τα αποτελέσματα της έρευνας στην
διεύθυνση : http://ellaksrv.datacenter.uoc.gr/~user397/results.php
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει
καμία εγγραφή στον πίνακα ( πχ στο άνοιγμα της σεζόν) , αλλά ο διαχειριστής
πάει στο παραπάνω link να δεί αποτελέσματα η εφαρμογή τον ενημερώνει με κατάλληλο
μήνυμα. Ενδεικτικά έχω κάνει 3 εγγραφές ώστε να δείτε κάποια αποτελέσματα. Μπορείτε να προσθέσετε ή να διαγράψετε για να δείτε την συνπεριφορά της εφαρμογής .
Προτεινόμενες βελτιώσεις
Αυτή είναι μία πρώτη προσέγγιση
στο θέμα. Θα μπορούσαν να γίνουν βελτιώσεις όπως :
1) Ύπαρξη
πεδίου customer id , που θα είναι ο κωδικός πελάτη που αποδίδει η reception κατά
το check in .
Βάζοντας ο πελάτης αυτό τον κωδικό στην
φόρμα θα μπορούσε να γίνεται αυτόματα ενημέρωση των στοιχείων του ( όνομα,
επώνυμο , email & ημερομηνία
άφιξης) εφόσον υπάρχει σύνδεση με την βάση δεδομένων του ξενοδοχειακού
προγράμματος που κρατάει αυτά τα στοιχεία
2) Ερωτήσεις
στοχευμένες ανα τμήμα ξενοδοχείου . Θα μπορούσε αυτή η φόρμα να τρέχει
ξεχωριστά σε κάθε τμήμα ( πχ μία φόρμα στο εστιατόριο , μία άλλη στην reception ) και οι ερωτήσεις
να ήταν πιο στοχευμένες έτσι ώστε να έχουμε καλύτερη αξιολόγηση ανα τμήμα
3) Καλύτερο
backend για τον διαχειριστή , όπου θα είχε την δυνατότητα μέσω
κατάλληλων φίλτρων να θέτει συγκεριμένα
ερωτήματα στην .
4) Θα
μπορούσε να δημιουργηθεί android application μέσω
του οποίου οι πελάτες απο τα κινητά τους να βαθμολογούν το ξενοδοχείο
5) Μια
άλλη βελτίωση θα ήταν αν κάποιος πελάτης έβαζε χαμηλή βαθμολογία , ο
διαχειριστής να ενημερωνόταν άμεσα μέσω email έτσι ώστε να αντιμετώπιζε τα
παράπονα του πελάτη του
Ολα τα αρχεία που δημιουργήθηκαν
είναι ελεύθερα προς χρήση ή τροποποίηση με την προϋπόθεση ότι δεν θα
χρησιμοποιηθούν για εμπορικούς σκοπούς. Όλα
τα αρχεία διέπονται απο την άδεια Creative Commons Attribution - Non Commercial 4.0
International (CC by-NC 4.0) (http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/) .
Δημιουργός της εφαρμογής είναι ο εκπαιδευόμενος της Μονάδας Αριστείας του Πανεπιστημίου Κρήτης Κωνσταντίνος Καραμπίδης
Ανίχνευση θεμάτων
- Λειτουργικότητα: 0 ανοικτά / 0
- Υποστήριξη: 0 ανοικτά / 0
- Πρόβλημα: 0 ανοικτά / 0
Μέλη
Manager: esmyrnaki, esmyrnaki