Κύκλος Εκπαίδευσης: ΜΟΟCs & Ανάπτυξη Κώδικα για την Πλατφόρμα EdX – To Σεμινάριο
05
ΜΑΡ
Κύκλος Εκπαίδευσης: ΜΟΟCs & Ανάπτυξη Κώδικα για την Πλατφόρμα EdX – To Σεμινάριο
Το σεμινάριο σηματοδοτεί την έναρξη του Κύκλου Εκπαίδευσης, έχει συνολική διάρκεια 12 ώρες, και υλοποιείται σε 4 τρίωρα εβδομαδιαία μαθήματα, τα οποία περιλαμβάνουν θεωρητική διάλεξη και πρακτική εξάσκηση (workshop) για εμπέδωση των ...624
Η εκδήλωση ειναι προγραμματισμένη να έχει Live Streaming.
Το σεμινάριο σηματοδοτεί την έναρξη του Κύκλου Εκπαίδευσης, έχει συνολική διάρκεια 12 ώρες, και υλοποιείται σε 4 τρίωρα εβδομαδιαία μαθήματα, τα οποία περιλαμβάνουν θεωρητική διάλεξη και πρακτική εξάσκηση (workshop) για εμπέδωση των θεωρητικών εννοιών. Μετά από κάθε μάθημα θα ακολουθεί επιπλέον πρακτική εξάσκηση, όταν θα κρίνεται απαραίτητο, μέγιστης διάρκειας 1 επιπλέον ώρας.
Οι διαλέξεις του σεμιναρίου θα μεταδίδονται ζωντανά (Live Streaming) και θα είναι διαθέσιμες και μετά την ολοκλήρωσή τους, κατ’ απαίτηση (video on demand).
Μέσα από τη συμμετοχή τους, οι εκπαιδευόμενοι θα γνωρίσουν το ΕΛ/ΛΑΚ , θα κατανοήσουν την έννοια ελεύθερου λογισμικού, των ανοικτών αδειών, καθώς επίσης και τους λόγους αξιοποίησης του ελεύθερου λογισμικού, και θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις για την υλοποίηση του Έργου συνεισφοράς.
Κύκλος | Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs) & Ανάπτυξη Κώδικα για την Πλατφόρμα EdX |
Με την ανάδειξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) εξοικειωνόμαστε καθημερινά όλο και περισσότερο με νέες έννοιες και τάσεις που επηρεάζουν την παροχή εκπαιδευτικού περιεχομένου μέσω του διαδικτύου. Μια από τις τελευταίες τάσεις είναι τα MOOCs (Massive Open Online Courses) ή Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά Μαθήματα. Τα MOOCs αποτελούν ένα σχετικά πρόσφατο φαινόμενο παροχής διαδικτυακής μάθησης που ξεκίνησε πειραματικά το 2008 και έκτοτε γνώρισε τεράστια άνθηση. Ο βασικός σκοπός των MOOC είναι να «ανοίξουν» την εκπαίδευση και να παρέχουν ελεύθερη πρόσβαση στην εκπαίδευση πανεπιστημιακού επιπέδου για όσο το δυνατόν περισσότερους εκπαιδευόμενους. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διαδικτυακές πανεπιστημιακές παραδόσεις, τα MOOC έχουν δύο βασικά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: Ανοικτή πρόσβαση και Επεκτασιμότητα.Στον παρόντα κύκλο εκπαίδευσης θα ασχοληθούμε με τις αρχές που διέπουν το σχεδιασμό και τις υπηρεσίες MOOC, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους και τέλος θα αναφερθούμε στις τεχνολογίες που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξή τους. | |
Θεματικές Περιοχές | Εκπαιδευτικό Λογισμικό & Βασικές Εφαρμογές ΕΛ/ΛΑΚ |
Χώρος | Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης ΤΕΙ Αθήνας – Κτηριακό Συγκρότημα Αγ. Σπυρίδωνος, Αιγάλεω |
Διάρκεια | 5 Μαρτίου 2015 – 11 Ιουνίου 2015 |
Πρόγραμμα |
|
Συμμετοχή | Δια ζώσης και εξ αποστάσεως, σε πραγματικό χρόνο μέσω της υπηρεσίας απομακρυσμένης πρόσβασης |
Tεχνολογικά Εργαλεία | |
Απαιτούμενες Εγκαταστάσεις |
|
Τα μαθήματα (VoD)…
Η ενότητα θα ενημερώνεται μετά τη διενέργεια των μαθημάτων (σε περίπου μία εβδομάδα, ανά Video)…
- Μάθημα 1
- Μάθημα 2
- Μάθημα 3
- Μάθημα 4
Η πρόσβαση σας στο ΤΕΙ Αθήνας & τις εγκαταστάσεις
Στάσεις Λεωφορείων στις Κεντρικές Εγκαταστάσεις του ΤΕΙ Αθήνας
Ονομασία Στάσης | επί της οδού / λεωφόρου… |
---|---|
Αγ. Σπυρίδωνας | Θηβών (περίπου 10 min περπάτημα μέχρι την Ανατολική και Κεντρική Πύλη) |
ΤΕΙ Αθήνας | Λεωφ. Αθηνών (πλησίον Ανατολικής και Κεντρικής Πύλης) |
Αγ. Τριάδα | Πίνδου (πλησίον Δυτικής Πύλης) |
Έβρου | Έβρου (πλησίον Δυτικής Πύλης) |
Περιοχή αναφοράς: ΠΕΙΡΑΙΑΣ (από/ προς) | |||||
Κωδικός Γραμμής | Διαδρομή | Αφετηρία | Τερματισμός | Στάση | Σύνδεση με ΗΣΑΠ & ΜΕΤΡΟ |
703 | Πειραιάς – Αγ. Ανάργυροι – Αγ. Ελευθέριος (μέσω Θηβών) | Ακτή Κονδύλη | Αγ. Ελευθέριος (Πατήσια) | Αγ. Σπυρίδωνας | ΗΣΑΠ Πειραιά (Γραμμή 1), Σταθμός ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριος (Γραμμή 1) |
802 | Πειραιάς – Δάσος Α (μέσω Λεωφ. Αθηνών) | Πλ. Καραϊσκάκη | Δάσος Χαϊδαρίου | ΤΕΙ Αθήνας | ΗΣΑΠ Πειραιά (Γραμμή 1) |
803 | Πειραιάς – Δάσος Β (μέσω Ιεράς Οδού) | Πλ. Καραϊσκάκη | Δάσος Χαϊδαρίου | Αγ. Τριάδα | ΗΣΑΠ Πειραιά (Γραμμή 1) |
831 | Πειραιάς – Αιγάλεω | Ακτή Ξαβερίου | Αιγάλεω | Αγ. Τριάδα | ΗΣΑΠ Πειραιά (Γραμμή 1) |
845 | Πειραιάς – Ελευσίνα (μέσω Θηβών) | Πλ. Καραϊσκάκη | Παρ. Ελευσίνας | ΤΕΙ Αθήνας | ΗΣΑΠ Πειραιά (Γραμμή 1) |
Περιοχή αναφοράς: ΑΘΗΝΑ (από/ προς) |
|||||
812 | Πλ. Κουμουνδούρου – Χαϊδάρι | Πλ. Κουμουνδούρου | Δαφνί | Αγ. Τριάδα | |
Α15 | Ομόνοια – Δάσος Χαϊδαρίου | Δεληγιώργη | Δάσος Χαϊδαρίου | ΤΕΙ Αθήνας | ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείου (Γραμμή 2) |
Β15 | Ομόνοια – Παλατάκι | Δεληγιώργη | Παλατάκι | ΤΕΙ Αθήνας | ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείου (Γραμμή 2) |
Ε15 | Στ. ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείου – ΤΕΙ Αθηνών (σχολική EXPRESS – ) | Στ. ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείου | ΤΕΙ Αθήνας | ΤΕΙ Αθήνας | ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείου (Γραμμή 2) |
Β16 | Πλ. Κουμουνδούρου – Ελευσίνα (μέσω Λεωφ. Αθηνών) | Πλ. Κουμουνδούρου | Παρ. Ελευσίνας | ΤΕΙ Αθήνας | |
Ε16 | Πλ. Κουμουνδούρου – Ελευσίνα (μέσω Λεωφ. Αθηνών – EXPRESS) | Πλ. Κουμουνδούρου | Παρ. Ελευσίνας | ΤΕΙ Αθήνας | |
Περιοχή αναφοράς: Περιστέρι (από/ προς) |
|||||
731 | Ανθούπολη – Στ. Μετρό Ανθούπολη – Αττικό Νοσοκομείο – Δάσος Χαϊδαρίου | Ανθούπολη (Προμάχου) | Δάσος Χαϊδαρίου | ΤΕΙ Αθήνας | ΜΕΤΡΟ Ανθούπολη (Γραμμή 2) |
Περιοχή αναφοράς: Αιγάλεω (από/ προς) |
|||||
891 | Αιγάλεω – Περιστέρι – Σταθμός ΜΕΤΡΟ Αττικής (κυκλική) | Ιερά Οδός (Δημαρχείο Αιγάλεω) | ΣταθμόςΜΕΤΡΟ Αττικής | Έβρου | ΜΕΤΡΟ Αττικής (Γραμμή 2) |
811 | Χαϊδάρι – Σταθμός ΜΕΤΡΟ Αιγάλεω (τοπική) | Δαφνί | ΣταθμόςΜΕΤΡΟ Αιγάλεω | Αγ. Τριάδα | ΜΕΤΡΟ Αιγάλεω (Γραμμή 2) |
829 | Τ.Ε.Ι ΑΘΗΝΑΣ- ΣΤ.ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ- Τ.Ε.Ι.ΠΕΙΡΑΙΑ(ΚΥΚΛΙΚΗ) |
Περισσότερες πληροφορίες από το Δικτυακό Τόπο του ΤΕΙ Αθήνας, στην ενότητα «Συγκοινωνίες«.